Crevillent, 30 de juny. El Grup Municipal de Compromís per Crevillent ha manifestat la seua satisfacció en la configuració del nou Consell de la Generalitat on s’ha configurat un govern paritari de gènere i a més equilibrat entre les dues formacions polítiques del PSPV i Compromís.

Des de Compromís per Crevillent s’ha destacat per la vinculació que ha tingut en aquests últims anys i sobretot en campanya electoral, la qual hui és la Vicepresidenta del Consell Mónica Oltra, que va estar a Crevillent a l’abril en la presentació de la candidatura que es va celebrar en la Plaça de la Comunitat Valenciana i que va tenir una gran repercussió i assistència dels crevillentins i crevillentines.

D’altra banda els que hui són Consellers, el professor universitari de Dret Constitucional Manuel Alcaraz i l’ex-Alcalde de Muro Rafa Climent van estar també en la Casa de Cultura de Crevillent durant la jornada d’elaboració del programa municipal de Compromís.

Segons ha manifestat José Manuel Penalva, Portaveu del Grup Municipal, estem molt contents que tant Mónica com els nostres companys i amics Manuel Alcaraz i Rafa Climent hagen sigut nomenats Consellers. També ha destacat Penalva que la resta de Consellers tant del Compromís com del PSPV són persones capacitades i estem convençuts que faran un gran treball i tindran sensibilitat als problemes reals de la nostra comunitat autònoma i en concret de Crevillent, des de l’honestedat i el seu compromís amb els valencians i valencianes.

Penalva insisteix que l’elecció de Manuel Alcaraz i Rafa Climent facilitarà sens dubte la connexió d’aquest grup municipal amb les reivindicacions que té Crevillent pendents de la Generalitat Valenciana i que aquest Grup no va a ser seguidista del nostre partit com han fet altres partits amb altres governs. Serem exigents i compromesos amb el nostre poble per damunt del partit perquè el nostre poble no pot quedar aïllat del canvi polític que es produït en el nostre país.

Des d’aquest Grup Municipal ja s’ha anticipat a recordar que existeixen temes pendents com l’ambulància SVB de 24 hores i el Teatre Chapí, a més d’incrementar les inversions en el nostre medi natural com és la serra de Crevillent o el Parc Natural del Fondo, o les places públiques de 0-3 anys.

Imatge de capçalera de la web ara.cat