Crevillent, 23 de juny. El nou grup municipal de Compromís per Crevillent, amb la nova incorporació de dos edils més, Jesús Ruiz i Marcelino Giménez, han distribuït les diferents responsabilitats per a la realització del seguiment i control del Govern Municipal. En el dia d’ahir van donar a conèixer al Consell Polític Local també la designació de la portavocia del Grup Municipal.

La Portavocia del Grup Municipal recaurà en mans de l’actual portaveu José Manuel Penalva, amb una portavocia adjunta en la qual ha sigut designada Aitana Mas.

A més de la portavocia, José Manuel Penalva es farà càrrec del seguiment de l’àrea de Serveis Socials i sanitat. Per la seua banda Aitana Mas, realitzarà el seguiment d’urbanisme, obres, i serveis públics així com tot allò relacionat amb la Joventut. Jesús Ruiz es farà càrrec d’Hisenda, Contractació, Personal i Règim Interior. Dory Cortés portarà medi ambient, educació i cultura. Marcelino Giménez, s’encarrega de foment de l’economia local, esports i festes.

Segons ha ressaltat el Portaveu Municipal, José Manuel Penalva, la ciutadania ha atorgat a aquest grup la important labor de liderar l’oposició i de ser l’alternativa de canvi per a aquests pròxims anys. Per açò estem actualment estructurant l’el Grup i segurament hi haurà més canvis que s’aniran coneixent en pocs dies, amb l’únic objectiu de dotar de major eficàcia la nostra labor al servei de la ciutadania.

D’altra banda el Grup Municipal, a través del seu portaveu Municipal José Manuel Penalva ha proposat en la primera reunió que s’ha mantingut amb els diferents grups municipals i l’Alcaldia, algunes modificacions en l’estructura de les Comissions Informatives i la creació de dues comissions noves a fi de millorar l’estructura de funcionament de l’organització municipal.

S’ha proposat la unificació de les comissions d’urbanisme i d’obres per afinitat de matèria i separar-la del que són els serveis públics obligatoris que té identitat pròpia. Una altra de les propostes va ser que agricultura passara a la Comissió de Medi ambient i la creació de dues comissions noves una la d’Esports per a unir-la a l’actual Consell Municipal d’esports i d’altra banda la creació de la Comissió de Queixes i Suggeriments lligada a l’àrea de transparència.

També s’ha plantejat de dotar d’activitat i unificar les comissions sectorials de museus creant la Comissió de Coordinació dels Museus de Crevillent que ha de tenir iniciatives, realitzar la coordinació i el seu seguiment.