El pasado viernes, Compromís presentó en su asamblea abierta a la ciudadanía, las primarias abiertas para la elección de sus candidatos tanto de la Alcaldía y como de la lista electoral, así como los ejes básico de su proyecto de futuro para Crevillent

Crevillent, 12 de noviembre. Nos encontramos en la etapa final de la legislatura, que culminará el próximo mes de mayo con la celebración de las elecciones municipales y autonómicas. Por ello, el pasado viernes se celebró una asamblea participativa en la que se inició el primer contacto con la ciudadanía, ya que se empezaron a sentar las bases para producir el necesario cambio político en Crevillent, y para la renovación del pacto de progreso que ha significado el Gobierno del Botánico en la Generalitat Valenciana. Un gobierno honesto, transparente y centrando en mejorar la vida de las personas.

En dicha asamblea, intervinieron en primer lugar Juan Bautista Poveda, Secretario de organización, quien invitó a la ciudadanía de Crevillent a participar en el proyecto de ciudad que está preparando Compromís para conseguir el cambio en Crevillent. Además, también presentó a los miembros que formarán el comité de campaña, elegido por el Consejo Político de la coalición. Estos miembros son: Jesús Ruiz, Noemí Candela, Marcelino Giménez, Rafael Moriel y Juan Bautista Poveda.

La segunda intervención corrió a cargo de Aitana Mas, Portavoz del colectivo local de Compromís. En el que explicó el proyecto de primarias que tanto representa a la organización, ya que en las pasadas elecciones los candidatos de la lista electoral fueron elegidos por la población crevillentina que se inscribió previamente en el censo para poder participar. En esta nueva etapa, también se va a repetir la misma fórmula de primarias atendiendo a los ejes que está estableciendo Compromís a nivel de la Comunidad Valenciana, donde se van a elegir tanto a los candidatos locales como a los candidatos autonómicos, con un censo en el que podrán participar los ciudadanos a partir de los 16 años.

Por último, José Manuel Penalva, Portavoz del Grupo Municipal de Compromís, realizó un balance a nivel local repasando las distintas propuestas realizadas en los últimos meses, así como la denuncia del agotamiento de un gobierno municipal que no es capaz de resolver las cosas más simples de gestión que afectan a los vecinos y vecinas de Crevillent, desde la falta de limpieza del municipio, pasando por los retrasos en las obras y la falta de oportunidades para los jóvenes de la localidad. También volvió a recordar que un Alcalde o Alcaldesa de Compromís no hará la piscina de verano en el parque municipal y buscará otra ubicación.

“El que tenim clar es que hem de superar el poble del s. XX i començar a construir la ciutat del segle XXI”, concluyó Penalva .

 

La asamblea concluyó con diferentes intervenciones del público en las que recalcaron que apostar por Compromís es apostar por el cambio en Crevillent, por la nueva política y el trabajo de modernizar nuestro municipio.

 

Els veïns i veïnes de Crevillent triaran als candidats de Compromís per Crevillent en primàries obertes

Divendres passat, Compromís va presentar en la seua assemblea oberta a la ciutadania, les primàries obertes per a l’elecció dels seus candidats tant de l’Alcaldia i com de la llista electoral, així com els eixos bàsic del seu projecte de futur per a Crevillent.

Crevillent, 12 de novembre. Ens trobem en l’etapa final de la legislatura, que culminarà el pròxim mes de maig amb la celebració de les eleccions municipals i autonòmiques. Per açò, divendres passat es va celebrar una assemblea participativa en la qual es va iniciar el primer contacte amb la ciutadania, ja que es van començar a asseure les bases per a produir el necessari canvi polític a Crevillent, i per a la renovació del pacte de progrés que ha significat el Govern del Botànic en la Generalitat Valenciana. Un govern honest, transparent i centrant a millorar la vida de les persones.

En aquesta assemblea, van intervenir en primer lloc Juan Bautista Poveda, Secretari d’organització, qui va convidar a la ciutadania de Crevillent a participar en el projecte de ciutat que està preparant Compromís per a aconseguir el canvi a Crevillent. A més, també va presentar als membres que formaran el comitè de campanya, triat pel Consell Polític de la coalició. Aquests membres són: Jesús Ruiz, Noemí Candela, Marcelino Giménez, Rafael Moriel i Juan Bautista Poveda.

La segona intervenció va ser a càrrec d’Aitana Mas, Portaveu del col·lectiu local de Compromís. En el qual va explicar el projecte de primàries que tant representa a l’organització, ja que en les passades eleccions els candidats de la llista electoral van ser triats per la població crevillentina que es va inscriure prèviament en el cens per a poder participar. En aquesta nova etapa, també es va a repetir la mateixa fórmula de primàries atenent als eixos que està establint Compromís a nivell de la Comunitat Valenciana, on es van a triar tant als candidats locals com als candidats autonòmics, amb un cens en el qual podran participar els ciutadans a partir dels 16 anys.

Finalment, José Manuel Penalva, Portaveu del Grup Municipal de Compromís, va realitzar un balanç a nivell local repassant les diferents propostes realitzades en els últims mesos, així com la denúncia de l’esgotament d’un govern municipal que no és capaç de resoldre les coses més simples de gestió que afecten als veïns i veïnes de Crevillent, des de la falta de neteja del municipi, passant pels retards en les obres i la falta d’oportunitats per als joves de la localitat. També va tornar a recordar que un Alcalde o Alcaldessa de Compromís no farà la piscina d’estiu en el parc municipal i cercarà una altra ubicació.

“El que tenim clar és que hem de superar el poble del s. XX i començar a construir la ciutat del segle XXI”, va concloure Penalva .

L’assemblea va concloure amb diferents intervencions del públic en les quals van recalcar que apostar per Compromís és apostar pel canvi a Crevillent, per la nova política i el treball de modernitzar el nostre municipi.