Crevillent a 14 de març de 2016, Compromís continuara fent proposades en tots els assumptes que considere que són d’interès per al municipi en resposta a les desqualificacions abocades pel Regidor de Medi ambient Miguel Ángel Sánchez, respecte al Catàleg de Recorreguts per Terrenys Forestals.
Compromís li recorda al Regidor del PP que la seua proposta demanant al Govern Municipal celeritat en l’aplicació efectiva d’aquest catàleg, es deu a la lentitud que els caracteritza en la seua gestió, que ha necessitat més de 3 anys per a la seua aprovació.
Les qualificacions de malintencionats, impresentables, oportunistes etc., solament retraten a qui les fa, i des de Compromís demanen al Regidor Miguel Ángel Sánchez que s’asserene, i que es pose les piles però per a gestionar bé les àrees de la seua competència, i així no haurem de fer-li el seu treball des de l’oposició.
La Regidora Dory Cortés lamenta que el treball i les aportacions de les entitats i de tots els grups municipals, en est i en molts altres casos no siga l’efectiu que hauria de ser precisament per la lentitud i en molts casos la incapacitat dels responsables del PP en la gestió.

 

El concejal Miguel Ángel Sánchez debe cumplir sus funciones con serenidad y sin descalificaciones

Crevillent a 14 de marzo de 2016, Compromís continuara haciendo propuestas en todos los asuntos que considere que son de interés para el municipio en respuesta a las descalificaciones vertidas por el Concejal de Medio Ambiente Miguel Ángel Sánchez, respecto al Catálogo de Recorridos por Terrenos Forestales.

Compromís le recuerda al Concejal del PP que su propuesta pidiendo al Gobierno Municipal celeridad en la aplicación efectiva de este catálogo, se debe a la lentitud que les caracteriza en su gestión, que ha necesitado más de 3 años para su aprobación.

Las calificaciones de malintencionados, impresentables, oportunistas etc., solo retratan a quien las hace, y desde Compromís piden al Concejal Miguel Ángel Sánchez que se serene, y que se ponga las pilas pero para gestionar bien las áreas de su competencia, y así no tendremos que hacerle su trabajo desde la oposición.

La Concejala Dory Cortés lamenta que el trabajo y las aportaciones de las entidades y de todos los grupos municipales, en este y en otros muchos casos no sea lo efectivo que debería ser precisamente por la lentitud y en muchos casos la incapacidad de los responsables del PP en  la gestión.