Compromís per Crevillent rebutja les desqualificacions del Regidor d’Educació Miguel Ángel Sánchez respecte a la petició, d’aquest grup, d’obrir els menjadors escolars durant l’estiu. Amb aquesta proposta es garantia l’alimentació de tots els xiquets del municipi que puguen necessitar-ho.

Per a Compromís resulta curiós que el Regidor d’educació qualifique aquesta proposta de catastrofista i desproporcionada, per a tot seguit enumerar una sèrie d’actuacions en les quals intervenen la Creu Roja, la Conferència Sant Vicent Paul, Caritas, i la Coordinadora de Accion Social, amb el que queda clar que si que existeix un col·lectiu de xiquets en risc d’exclusió social en el nostre municipi.

L’actitud del Govern del PP en desqualificar aquesta proposta és una mostra clara de la seua falta de coherència i serietat intentant portar un assumpte tan sensible a l’enfrontament polític. El regidor prefereix retraure en lloc d’escoltar, analitzar i aportar solucions que servisquen per a millorar l’atenció i el suport a aquestes famílies de Crevillent.

En concret, la proposta feta es refereix al fet que l’Ajuntament, s’habiliten els mecanismes amb els Serveis Socials i els centres escolars que salvaguardant la dignitat de les criatures i de les seues famílies permeta que tots els xiquets i xiquetes crevillentins que ho necessiten tinguen l’alimentació garantida, també, en els mesos d’estiu. Època en la qual no funciona el menjador escolar pel que demanàvem de forma immediata la partida pressupostària corresponent per a fer front a les despeses que es deriven de la seua posada en funcionament.

Compromís lamenta que una proposta feta de forma raonable i de bona fe siga contestada i menyspreada pel Partit Popular de forma tan virulenta. Creiem que el tema és prou important com perquè s’aborde per part l’Ajuntament pel que insistirem en aquesta petició.