Crevillent a 14 de septiembre. El Portavoz Adjunto del Grupo Municipal de Compromís, Jesús Ruiz, pide al Concejal del PP Manuel Moya que no enrede y se invente historias, con respecto a las gestiones para poder disponer del solar colindante al Tanatorio como aparcamiento, que ya son muchos años diciendo cosas que después no son, y de incumplimiento de su palabra.

La petición que ahora le reitera Compromís sobre gestionar con los propietarios del solar junto al tanatorio para su uso como aparcamiento, no se trata ni más ni menos que de facilitar y de buscar solución a la necesidad de aparcamientos para los ciudadanos que tienen que acudir al tanatorio.

Jesús Ruiz ha añadido que el Concejal de Obras, el Sr. Moya, en vez de informar y aclarar si tiene alguna solución, si ha gestionado algo en los últimos 4 años, nos habla de la hemeroteca, pero por lo visto el no la ha consultado mucho, Compromís no solo le pregunto por el estado del solar en 2014. En noviembre de 2016 cuando ya llevaba más de un año cerrado dicho solar, se le planteó el tema en la Comisión de Obras, como consta en el acta, y tanto en la Comisión como en los medios de comunicación, el PP contestó lo mismo que ahora, “que están trabajando en ello”. Es decir en el 2014, en el 2016, y en el 2018 sigue diciendo que se preocupa por el tema pero no resuelve nada, como siempre.

Compromís plantea la petición de habilitar esta zona de aparcamientos junto al tanatorio, haciéndose eco de la petición de muchos ciudadanos que nos transmiten esa necesidad por las dificultades para aparcar, y somos plenamente conscientes de que el solar es de propiedad privada, y que se tiene que llegar a acuerdos con los propietarios, y se lo planteamos al Gobierno Municipal porque es el que tiene la capacidad para gestionar y para llegar a acuerdos, lo que no es posible es que lleven ya varios años diciendo que lo van a resolver, cuando la realidad es que no resuelven nada.

 

 

 

L’hemeroteca, les actes i els fets de nou desmenteixen al PP i al Sr. Moya

Crevillent a 14 de setembre. El Portaveu Adjunt del Grup Municipal de Compromís, Jesús Ruiz, demana al Regidor del PP Manuel Moya que no confonga i s’invente històries, pel que fa a les gestions per a poder disposar del solar adjacent al Tanatori com a aparcament, que ja són molts anys dient coses que després no són, i d’incompliment de la seua paraula.

La petició que ara li reitera Compromís sobre gestionar amb els propietaris del solar al costat del tanatori per al seu ús com a aparcament, no es tracta ni més ni menys que de facilitar i de cercar solució a la necessitat d’aparcaments per als ciutadans que han d’acudir al tanatori.

Jesús Ruiz ha afegit que el Regidor d’Obres, el Sr. Moya, en comptes d’informar i aclarir si té alguna solució, si ha gestionat alguna cosa en els últims 4 anys, ens parla de l’hemeroteca, però segons sembla el no l’ha consultat molt, Compromís no solament li pregunte per l’estat del solar en 2014. Al novembre de 2016 quan ja portava més d’un any tancat dita solar, se li va plantejar el tema en la Comissió d’Obres, com consta en l’acta, i tant en la Comissió com en els mitjans de comunicació, el PP va contestar el mateix que ara, “que estan treballant en açò”. És a dir en el 2014, en el 2016, i en el 2018 segueix dient que es preocupa pel tema però no resol gens, com sempre.

Compromís planteja la petició d’habilitar aquesta zona d’aparcaments al costat del tanatori, fent-se ressò de la petició de molts ciutadans que ens transmeten aqueixa necessitat per les dificultats per a aparcar, i som plenament conscients que el solar és de propietat privada, i que s’ha d’arribar a acords amb els propietaris, i li’l plantegem al Govern Municipal perquè és el que té la capacitat per a gestionar i per a arribar a acords, la qual cosa no és possible és que porten ja diversos anys dient que ho van a resoldre, quan la realitat és que no resolen gens.