Crevillent a 3 de novembre, el Grup Municipal de Compromís per Crevillent ha reiterat al Govern Municipal la petició de la necessitat d’habilitar l’espai de l’entorn del tanatori com a aparcament per als usuaris d’aquest servei. 

Ja al juny del 2014 la llavors Regidora de Compromís Aitana Mas va presentar una proposta perquè per part del Govern Municipal s’actuara davant la situació de brutícia i abandó en què es trobava l’entorn al Tanatori així com el mal estat de la zona en la qual s’aparcava.

Conscient que l’Ajuntament no és el propietari d’aquests terrenys, es considerava que per part del Govern Municipal s’hauria d’acordar amb els propietaris l’autorització pertinent si no es disposava d’ella, per a poder dur a terme les actuacions necessàries a càrrec de l’Ajuntament com a contrapartida per a permetre que aquests terrenys siguen utilitzats com a aparcament públic.

Segons Jesús Ruiz, portaveu adjunt de la formació ecosocialista, la petició que de nou planteja Compromís al Govern Municipal és que s’actue en aquesta zona tant establint algun punt de llum per a millorar la il·luminació, com netejant els matolls i anivellant el terreny i condicionant-ho, ja que aquesta zona, es trobava plena de clots i en molt mal estat.

Passats dos anys i mig que es realitzara aquesta proposta, la realitat és que el Govern Municipal no solament no va fer gens sobre aquest tema, sinó que a més en l’actualitat la zona que es dedicava a aparcament es troba tancada i sense accés.

De nou té Compromís que cridar l’atenció sobre aquest assumpte al Govern municipal, ja que des que es va tancar l’accés no s’ha actuat en la zona i la gestió del Govern municipal no ha solucionat aquest assumpte.

Compromís sol·licita en l’escrit presentat al Govern Municipal que cerque una solució a aquest tema i que un equipament d’aquestes característiques puga disposar d’una zona d’aparcament adequat en els terrenys adjacents al Tanatori. 


COMPROMÍS SOLICITA AL GOBIERNO MUNICIPAL QUE ACTÚE EN LA ZONA DE LOS APARCAMIENTOS DEL TANATORIO

Crevillent a 3 de noviembre, el Grupo Municipal de Compromís per Crevillent ha reiterado al Gobierno Municipal la petición de la necesidad de habilitar el espacio del entorno del tanatorio como aparcamiento para los usuarios de este servicio.

Ya en junio del 2014 la entonces Concejala de Compromís Aitana Mas presentó una propuesta para que por parte del Gobierno Municipal se actuara ante la situación de suciedad y abandono en que se encontraba el entorno al Tanatorio así como el mal estado de la zona en la que se aparcaba.

Consciente de que el Ayuntamiento no es el propietario de estos terrenos, se consideraba que por parte del Gobierno Municipal se tendría que acordar con los propietarios la autorización pertinente si no se disponía de ella, para poder llevar a cabo las actuaciones necesarias a cargo del Ayuntamiento como contrapartida para permitir que estos terrenos sean utilizados como aparcamiento público.

Según Jesús Ruiz, portavoz adjunto de la formación ecosocialista, la petición que de nuevo plantea Compromís al Gobierno Municipal es que se actúe en esta zona tanto estableciendo algún punto de luz para mejorar la iluminación, como limpiando los matorrales y nivelando el terreno y acondicionándolo, ya que  esta zona, se encontraba llena de baches y en muy mal estado.

Pasados dos años y medio de que se realizara dicha propuesta, la realidad es que el Gobierno Municipal no solo no hizo nada al respecto, sino que además en la actualidad la zona que se dedicaba a aparcamiento se encuentra vallada y sin acceso.

De nuevo tiene Compromís que llamar la atención sobre este asunto al Gobierno municipal, ya que desde que se cerró el acceso no se ha actuado en la zona y la gestión del Gobierno municipal no ha solucionado este asunto.

Compromís solicita en el escrito presentado al Gobierno Municipal que busque una solución a este tema y que un equipamiento de estas características pueda disponer de una zona de aparcamiento adecuado en los terrenos colindantes al Tanatorio.