El Govern municipal habilita els plens municipals telemàtics
La Regidoria d’Informàtica, Telecomunicacions i Transparència de Crevillent informa que la Corporació podrà celebrar els plens i comissions per via telemàtica durant la crisi del Covid-19, després de l’aprovació d’un Reial decret llei per part del Govern central Crevillent (07/04/2020).- Donada la situació de confinament pel coronavirus, el Govern Municipal ha decidit apostar decididament per […]