Crevillentines i Crevillentins.

La situació política actual amb les greus conseqüències de les polítiques aplicades pel PP, que s’han traduït en retallades socials i de drets que han suposat una perduda de qualitat de vida en tots els aspectes, esta provocant que ciutadans de totes les capes socials estiguen per primera vegada en molts anys demandant un canvi profund en la forma i el contingut de les polítiques en tots els àmbits del Govern.

Esta demanda s’ha vist reflectida en els resultats de les eleccions europees en què els ciutadans han castigat fortament als dos grans partits PP i PSOE com a actors principals d’eixes polítiques.

Des de Compromís treballem per eixe canvi, tant en les institucions com junt amb els ciutadans que no es resignen a este tipus de  política i en estos moments som la força política que en el País València pot jugar un paper determinant a portar avant el canvi necessari tant en el Govern de la Generalitat com en gran quantitat de municipis, entre ells l’Ajuntament de Crevillent.

És per això que el pròxim divendres 4 de juliol, a les 19’30 h , quedes convidat/ada  a l’ASSEMBLEA PEL CANVI  que celebrarem  en la seu local del c/ Castelló núm. 4. En ella abordarem la situació política actual i les propostes de futur per al nostre poble.