La regidoria d’Esports de Crevillent ofereix l’estadi municipal Enrique Miralles a l’Orihuela CF aquest diumenge

Crevillent (17/10/2019).- Davant el tancament de l’estadi de l’Orihuela CF, a causa de les pluges torrencials que van afectar la localitat el passat mes de setembre, la regidoria d’Esports de Crevillent ha aprovat la cessió de l’estadi Enrique Miralles al club oriolà per a la disputa del pròxim partit de lliga.

Marcelino Giménez, regidor d’Esports, ha informat que l’Oriola Club de Futbol s’enfrontarà al líder de la categoria Segona B, Andorra Club de Futbol, aquest diumenge, 20 d’octubre, a les 17 hores en l’estadi municipal Enrique Miralles de Crevillent, a causa del tancament del seu estadi.

Les pluges torrencials que van afectar a Oriola el mes de setembre passat deixen a l’equip oriolà amb un terreny de joc impracticable i obliguen el club a traslladar el partit de lliga, corresponent a la jornada 9, al municipi crevillentí. L’estadi Els Arcs d’Oriola es troba actualment en tasques de ressembrada de la gespa, motiu que ha portat al club a sol·licitar a l’Ajuntament de Crevillent la cessió del camp de futbol municipal.

Amb la intenció de preparar-se per al partit, els dos equips entrenaran en les instal·lacions esportives crevillentines. L’Orihuela CF realitzarà els seus entrenaments en l’estadi Enrique Miralles, mentre que l’Andorra CF ho farà a la Ciutat Esportiva Nord.

Segons Marcelino Giménez, s’ha concretat a més la cessió de la Ciutat Esportiva Nord al Benferri Club de Futbol, un altre dels equips afectats per la *DANA, per a la realització de les seues activitats esportives fins que finalitze la rehabilitació de l’estadi. L’Ajuntament mostra així la seua solidaritat amb la Vega Baixa i informa que aquest fet no afectarà el desenvolupament habitual dels entrenaments i partits dels clubs esportius de Crevillent.

Crevillent cede sus instalaciones deportivas a varios clubs afectados por la Dana

La concejalía de Deportes de Crevillent ofrece el estadio municipal Enrique Miralles al Orihuela CF este domingo

Crevillent (17/10/2019).- Ante el cierre del estadio del Orihuela CF, debido a las lluvias torrenciales que afectaron la localidad el pasado mes de septiembre, la concejalía de Deportes de Crevillent ha aprobado la cesión del estadio Enrique Miralles al club oriolano para la disputa de su próximo partido de liga.

Marcelino Giménez, concejal de Deportes, ha informado de que el Orihuela Club de Fútbol se enfrentará al líder de la categoría Segunda B, Andorra Club de Fútbol, este domingo, 20 de octubre, a las 17 horas en el estadio municipal Enrique Miralles de Crevillent debido al cierre de su estadio.

Las lluvias torrenciales que afectaron a Orihuela el pasado mes de septiembre dejan al equipo oriolano con un terreno de juego impracticable y obligan al club a trasladar el partido de liga, correspondiente a la jornada 9, al municipio crevillentino.

El estadio Los Arcos de Orihuela se encuentra actualmente en tareas de resiembra del césped, motivo que ha llevado al club a solicitar al Ayuntamiento de Crevillent la cesión del campo de fútbol municipal.

Con la intención de prepararse para el partido, ambos equipos entrenarán en las instalaciones deportivas crevillentinas. El Orihuela CF realizará sus entrenamientos en el estadio Enrique Miralles, mientras que el Andorra CF lo hará en la Ciudad Deportiva Norte.

Según Marcelino Giménez, se ha concretado además la cesión de la Ciudad Deportiva Norte al Benferri Club de Fútbol, otro de los equipos afectados por la DANA, para la realización de sus actividades deportivas hasta que finalice la rehabilitación del estadio benferrino. El Ayuntamiento muestra así su solidaridad con la Vega Baja e informa que este hecho no afectará al desarrollo habitual de los entrenamientos y partidos de los clubes deportivos de Crevillent.