Crevillent (25/07/2019).- Els estatuts de l’Ateneu Municipal de Cultura estableixen que per a la constitució de la seua assemblea general, han de designar-se dues personalitats de reconegut prestigi en el món cultural i artístic de Crevillent. La Regidoria de Cultura ha impulsat el nomenament de les dues personalitats com a pas imprescindible per a poder constituir el mes de setembre l’Assemblea General de l’Ateneu i posteriorment l’elecció del seu Consell Rector.
És per això que per al ple d’aquest mes es proposaran a aquestes dues personalitats, com són Ramón Mas Soler, que ha sigut director de la banda Unió Musical, director del grup Cantores Alfombras Imperial, director de la banda del CIM de Cartagena i mereixedor de multitud de reconeixements al llarg de la seua trajectòria musical, arribant a ser membre de la junta directiva de la Federació d’Associacions Musicals de la Comunitat Valenciana. A més, ha sigut membre del consell rector de l’ateneu municipal de cultura i va ser triat representant municipal en l’assemblea de l’ateneu l’any 2015.
D’altra banda, Esperanza Sempere Congost va ser l’altra personalitat electa per a representar al municipi crevillentí en l’Assemblea de l’Ateneu de l’any 2015. Esperanza ha desenvolupat un important paper en l’àmbit cultural crevillentí, sent presidenta de la Coral Crevillentina i impulsora de la constitució del nou Orfeó Crevillentí, on exerceix la presidència d’aquest. A més, és catedràtica de Llengua i Literatura Castellana.
José Manuel Penalva, alcalde de Crevillent, ha destacat, que a més dels extensos currículums que demostren el prestigi cultural d’aquestes dues personalitats, ha sigut el seu treball en la reivindicació i en el projecte final del Teatre Chapí, el què els fa ser les persones idònies per a aquesta designació, ja que han estat, com a membres del Consell Rector, en tot el procés de reivindicació i de disseny del nou teatre que, d’altra banda, prompte serà una realitat a Crevillent.
José Manuel Penalva també vol agrair la disposició d’aquestes dues persones per a representar a l’Ajuntament en l’Assemblea General i continuar treballant per la cultura d’aquest poble.
El gobierno municipal propone los representantes del Ayuntamiento en la Asamblea General del Ateneo Municipal de Cultura.
Crevillent (25/07/2019).- Los estatutos del Ateneo Municipal de Cultura establecen que para la constitución de su asamblea general, han de designarse dos personalidades de reconocido prestigio en el mundo cultural y artístico de Crevillent. La Concejalía de Cultura ha impulsado el nombramiento de las dos personalidades como paso imprescindible para poder constituir en el mes de septiembre la Asamblea General del Ateneo y posteriormente la elección de su Consejo Rector.
Es por eso que para el pleno de este mes se van a proponer a estas dos personalidades, como son Ramón Mas Soler, que ha sido director de la banda Unión Musical, director del grupo cantores Alfombras Imperial, director de la banda del CIM de Cartagena y merecedor de multitud de reconocimientos a lo largo de su trayectoria musical, llegando a ser miembro de la junta directiva de la Federación de Asociaciones Musicales de la Comunidad Valenciana. Además, ha sido miembro del consejo rector del ateneo municipal de cultura y fue elegido representante municipal en la asamblea del ateneo en el año 2015.
Por otro lado, Esperanza Sempere Congost fue la otra personalidad elegida para representar al municipio crevillentino en la Asamblea del Ateneo del año 2015. Esperanza ha desarrollado un importante papel en el ámbito cultural crevillentino, siendo presidenta de la Coral Crevillentina e impulsora de la constitución del nuevo Orfeón Crevillentino, donde ejerce la presidencia del mismo. Además, es catedrática de Lengua y Literatura Castellana.
José Manuel Penalva, alcalde de Crevillent, ha destacado, que junto a los extensos currículos que demuestran el prestigio cultural de estas dos personalidades, ha sido su trabajo en la reivindicación y en el proyecto final del Teatro Chapí, lo que les hace ser las personas idóneas para dicha designación, ya que han estado, como miembros del Consejo Rector, en todo el proceso de reivindicación y de diseño del nuevo Teatro que, por otro lado, pronto será una realidad en Crevillent.
José Manuel Penalva también quiere agradecer la disposición de estas dos personas para representar al Ayuntamiento en la Asamblea General y seguir trabajando por la cultura de este pueblo.