El Grupo Municipal de Compromís pide explicaciones al Gobierno del PP por el pago de un alquiler durante años que podría haberse ahorrado el Ayuntamiento.
Crevillent a 29 de enero. Desde Compromís se atribuye a la desidia, y falta de voluntad por parte del alcalde a la hora de gestionar con la Consellería la puesta en funcionamiento de la nueva sede del SERVEF en Crevillent.
En concreto se trata del local en la C/ Puertas de Orihuela nº 7, fue adquirido por la Generalitat Valenciana en el año 2009, por un precio en torno a los 600.000 €, desde entonces ha permanecido cerrado, sin que se habilite ni se le dé ningún uso, y mientras tanto durante todos esos años, el Ayuntamiento viene pagando 1.400 euros mensuales de alquiler por las oficinas actuales del SERVEF en la Avenida de San Vicente Ferrer.
Durante todo el tiempo que el PP tenía mayoría absoluta tanto en el Ayuntamiento como en el Gobierno de la Generalitat, desde la Alcaldía no se ha hecho absolutamente ninguna gestión para poner en funcionamiento la nueva sede, que ha permanecido vacía, y así dejar de pagar el alquiler de la actual sede de la Oficina de Empleo en la Avenida de San Vicente Ferrer, que desde que se adquirió el nuevo local que ha permanecido cerrado nos ha costado en torno a los 130.000 euros.
El actual Gobierno de la Generalitat En 2017 lo ha incluido en el presupuesto, y en estos momentos tiene solicitada la licencia de obras al Ayuntamiento para la adaptación del local, que ya se encuentra en licitación, y así acabar con esta situación de gasto y despilfarro innecesario que no sabemos si se estaba produciendo por la desidia, la incapacidad de gestionar, o por algún interés concreto del propio Alcalde.
La incapacitat de gestionar dels governs del PP li costa a l’ajuntament més de 100.000 euros
El Grup Municipal de Compromís demana explicacions al Govern del PP pel pagament d’un lloguer durant anys que podria haver-se estalviat l’Ajuntament.
Crevillent a 29 de gener. Des de Compromís s’atribueix a la desídia, i falta de voluntat per part de l’alcalde a l’hora de gestionar amb la Conselleria la posada en funcionament de la nova seu del SERVEF a Crevillent.
En concret es tracta del local en la C/ Portes d’Oriola nº 7, va ser adquirit per la Generalitat Valenciana l’any 2009, per un preu entorn dels 600.000 €, des de llavors ha romàs tancat, sense que s’habilite ni se li done cap ús, i mentrestant durant tots aqueixos anys, l’Ajuntament ve pagant 1.400 euros mensuals de lloguer per les oficines actuals del SERVEF en l’Avinguda de Sant Vicent Ferrer.
Durant tot el temps que el PP tenia majoria absoluta tant en l’Ajuntament com en el Govern de la Generalitat, des de l’Alcaldia no s’ha fet absolutament cap gestió per a posar en funcionament la nova seu, que ha estat buida, i així deixar de pagar el lloguer de l’actual seu de l’Oficina d’Ocupació en l’Avinguda de Sant Vicent Ferrer, que des que es va adquirir el nou local que ha estat tancat ens ha costat entorn dels 130.000 euros.
L’actual Govern de la Generalitat En 2017 ho ha inclòs en el pressupost, i en aquests moments té sol·licitada la llicència d’obres a l’Ajuntament per a l’adaptació del local, que ja es troba en licitació, i així acabar amb aquesta situació de despesa i gast innecessari que no sabem si s’estava produint per la desídia, la incapacitat de gestionar, o per algun interès concret del propi Alcalde.