El pasado viernes tuvo lugar el acto de presentación pública de los candidatos y candidatas a las primarias de Compromís per Crevillent, que ya han superado en inscripciones las primarias de 2015.

Crevillent a 18 de febrero, El acto que se realizó en el Salón de Actos de la Casa de Cultura contó con una gran afluencia de asistentes y en el participaron los trece candidatos que optan a formar parte de la candidatura de Compromís a las elecciones municipales del próximo mes de mayo, durante el acto que fue presentado por la Directora General de Transparencia Aitana Mas, los candidatos pudieron explicar los motivos por los que concurren a estas elecciones, y cuales serán sus prioridades desde el futuro gobierno municipal.

Desde Compromís se hace una valoración muy positiva de cómo se esta desarrollando este proceso de primarias, en el que cualquier ciudadano que comparta los valores de Compromís ha tenido ocasión de participar como candidato o como votante inscribiéndose en el censo.

Es de destacar la importante participación que se esta dando hasta el momento, ya que a día de hoy ya se ha superado el número de inscripciones del anterior proceso de primarias de 2015, que fue de 625 inscritos. El cierre de las inscripciones será el próximo 1 de marzo y  este proceso de participación supone un acontecimiento histórico no solo por la cantidad de personas inscritas, sino porque todas estas personas participaran en la confección y ordenamiento de los once candidatos/as que encabezaran la lista a las municipales, y que tendrán la oportunidad de hacerlo el próximo día  9 de febrero de forma presencial en la sede de Compromís en la C/ Avenida de Madrid, 31A, y por Internet los días 6, 7 y 8.

Para Compromís este proceso de primarias es una herramienta necesaria para practicar la democracia, ya que son los ciudadanos y no las cúpulas de los partidos los que deciden la confección de las listas tanto a los Ayuntamientos como a las Cortes Valencianas y para el Parlamento Europeo, son una clara demostración de la voluntad de los ciudadanos de participar de una forma activa en la política para cambiar los actuales gobiernos en los que hace tiempo no se ven representados.

 

 

Massiva participació en el procés de primària de Compromís

Divendres passat va tindre lloc l’acte de presentació pública dels candidats i candidates a les primàries de Compromís per Crevillent, que ja han superat en inscripcions les primàries de 2015.

Crevillent a 18 de febrer, L’acte que es va realitzar en el Saló d’Actes de la Casa de Cultura va comptar amb una gran afluència d’assistents i en el van participar els tretze candidats que opten a formar part de la candidatura de Compromís a les eleccions municipals del pròxim mes de maig, durant l’acte que va ser presentat per la Directora General de Transparència Aitana Mas, els candidats van poder explicar els motius pels quals concorren a aquestes eleccions, i quals seran les seues prioritats des del futur govern municipal.

Des de Compromís es fa una valoració molt positiva de com s’aquesta desenvolupant aquest procés de primàries, en el qual qualsevol ciutadà que compartisca els valors de Compromís ha tingut ocasió de participar com a candidat o com a votant inscrivint-se en el cens.

És de destacar la important participació que s’aquesta donant fins al moment, ja que hui dia ja s’ha superat el nombre d’inscripcions de l’anterior procés de primàries de 2015, que va ser de 625 inscrits. El tancament de les inscripcions serà el pròxim 1 de març i aquest procés de participació suposa un esdeveniment històric no solament per la quantitat de persones inscrites, sinó perquè totes aquestes persones participaven en la confecció i ordenament dels onze candidats/as que encapçalaren la llista a les municipals, i que tindran l’oportunitat de fer-ho el pròxim dia 9 de febrer de forma presencial en la seu de Compromís en la C/ Avinguda de Madrid, 31A, i per Internet els dies 6, 7 i 8.

Per a Compromís aquest procés de primàries és una eina necessària per a practicar la democràcia, ja que són els ciutadans i no les cúpules dels partits els que decideixen la confecció de les llistes tant als Ajuntaments com a les Corts Valencianes i per al Parlament Europeu, són una clara demostració de la voluntat dels ciutadans de participar d’una forma activa en la política per a canviar els actuals governs en els quals fa temps no es veuen representats.