Compromís demuestra ante Notario que la contratación de las obras de los campos de fútbol de césped artificial tenía nombres y apellidos debido a la utilización de marcas concretas, lo que supone una vulneración de trato entre empresas y restar posibilidades a empresas crevillentinas.

Crevillent, 7 de enero. Se confirma las sospechas de Compromís, la contratación de las obras de los tres campos de fútbol de césped artificial tenían nombres y apellidos debido a que en el expediente se hablaba de marcas concretas y de una ilimitada valoración subjetiva, esa es la convicción y sospecha que tenemos desde este grupo municipal.

Compromís ha demostrado mediante un acta notarial que sus sospechas se han cumplido. El pasado día 29 de noviembre el portavoz Municipal de Compromís, José Manuel Penalva y el Concejal Marcelino Giménez se personaron en la Notaria de Crevillent para realizar una manifestación ante la Notaria en el que preveían la adjudicación del citado contrato a MONDOIBERICA, S.L.

Estas manifestaciones ante Notario tuvieron lugar prácticamente un mes antes de que se reuniese la mesa de contratación, la idea era demostrar que tal como estaban redactados los pliegos del contrato, era previsible a quien se le iba adjudicar el contrato y que no había igualdad de trato para las empresas que querían concursar. Desde Compromís per Crevillent estamos convencidos de que estamos ante un contrato cuya redacción favorecía a una empresa concreta, al establecerse marcas concretas como así ha ocurrido, y como así lo denunció Compromís y que por ello se presentó un recurso administrativo.

Compromís recuerda que aquel recurso que pretendía que el Sr. Cesar Augusto, rectificara a tiempo fue motivo de duras críticas y de incluso mentiras sobre una supuesta paralización y pérdida de subvención de la Diputación de Alicante por cuestiones políticas de este grupo.

Respecto a esta última cuestión, desde Compromís quieren alertar y dirigirse fundamentalmente a los clubs deportivos y a los padres y madres de los niños que entrenan en campos de tierra y a los demás usuarios de estos campos que no se dejen engañar. Es absolutamente falso que Compromís ponga en riesgo ningún tipo de subvención de la Diputación, y el tiempo nos está dando la razón. Además es indefendible que el PP diga esto después de 23 años gobernando y no cambiando la tierra por césped.

Parece mentira que un Vicepresidente de la Diputación, no sepa que no existe límite temporal del 31 de diciembre de 2018 en los Planes de Obras y Servicios Provinciales para adjudicar el proyecto, es más, prácticamente la totalidad de los planes de obras y servicios como el de Crevillent están sin adjudicar.

Para Marcelino Giménez, Concejal de Compromís. “No somos adivinos, pero era obvio que poner una marca concreta en los pliegos de contratación, era dar ventaja a la empresa que tiene los derechos de distribución de esa marca en España, y así lo hemos demostrado ante notario”.

Para José Manuel Penalva, Portavoz Municipal y Diputado Provincial ha manifestado que el Sr. César Augusto, ha perdido la escasa credibilidad que le quedaba, no diciendo la verdad a los Crevillentinos, primero afirmando que se podrían perder subvenciones, cuando no existe límites temporales en el Plan de Obras y Servicios y en segundo lugar aprobando expedientes de contratación que impiden la igualdad de trato entre empresas y lo más grave, impiden que empresas del pueblo puedan competir en igualdad de condiciones.

 

Contractes que resten possibilitats a les empreses crevillentines

Compromís demostra davant Notari que la contractació de les obres dels camps de futbol de gespa artificial tenia noms i cognoms a causa de la utilització de marques concretes, la qual cosa suposa una vulneració de tracte entre empreses i restar possibilitats a empreses crevillentines.

Crevillent, 7 de gener. Es confirma les sospites de Compromís, la contractació de les obres dels tres camps de futbol de gespa artificial tenien noms i cognoms pel fet que en l’expedient es parlava de marques concretes i d’una il·limitada valoració subjectiva, aqueixa és la convicció i sospita que tenim des d’aquest grup municipal.

Compromís ha demostrat mitjançant una acta notarial que les seues sospites s’han complit. El passat dia 29 de novembre el portaveu Municipal de Compromís, José Manuel Penalva i el Regidor Marcelino Giménez es van personar en la Notària de Crevillent per a realitzar una manifestació davant la Notària en el qual preveien l’adjudicació del citat contracte a MONDOIBERICA, S.L.

Aquestes manifestacions davant Notario van tindre lloc pràcticament un mes abans que es reunira la mesa de contractació, la idea era demostrar que tal com estaven redactats els plecs del contracte, era previsible a qui se li anava adjudicar el contracte i que no hi havia igualtat de tracte per a les empreses que volien concursar. Des de Compromís per Crevillent estem convençuts que estem davant un contracte la redacció del qual afavoria a una empresa concreta, en establir-se marques concretes com així ha ocorregut, i com així ho va denunciar Compromís i que per això es va presentar un recurs administratiu.

Compromís recorda que aquell recurs que pretenia que el Sr. César Augusto, rectificara a temps va ser motiu de dures crítiques i de fins i tot mentides sobre una suposada paralització i pèrdua de subvenció de la Diputació d’Alacant per qüestions polítiques d’aquest grup.

Respecte a aquesta última qüestió, des de Compromís volen alertar i dirigir-se fonamentalment als clubs esportius i als pares i mares dels xiquets que entrenen en camps de terra i als altres usuaris d’aquests camps que no es deixen enganyar. És absolutament fals que Compromís pose en risc cap mena de subvenció de la Diputació, i el temps ens està donant la raó. A més és indefensable que el PP diga això després de 23 anys governant i no canviant la terra per gespa.

Sembla mentida que un Vicepresident de la Diputació, no sàpia que no existeix límit temporal del 31 de desembre de 2018 en els Plans d’Obres i Serveis Provincials per a adjudicar el projecte, és més, pràcticament la totalitat dels plans d’obres i serveis com el de Crevillent estan sense adjudicar.

Per a Marcelino Giménez, Regidor de Compromís. “No som endevins, però era obvi que posar una marca concreta en els plecs de contractació, era donar avantatge a l’empresa que té els drets de distribució d’aqueixa marca a Espanya, i així ho hem demostrat davant notari”.

Per a José Manuel Penalva, Portaveu Municipal i Diputat Provincial ha manifestat que el Sr. Cèsar August, ha perdut l’escassa credibilitat que li quedava, no dient la veritat als Crevillentins, primer afirmant que es podrien perdre subvencions, quan no existeix límits temporals en el Pla d’Obres i Serveis i en segon lloc aprovant expedients de contractació que impedeixen la igualtat de tracte entre empreses i el més greu, impedeixen que empreses del poble puguen competir en igualtat de condicions.