Otro año los deportistas individuales y muchos de los clubs deportivos se verán perjudicados a la hora de recibir las subvenciones que les corresponden.

Crevillent, 12 de diciembre. Desde Compromís se ha querido poner de manifiesto el total rechazo a la palabrería y las excusas a las que nos tiene acostumbrado el concejal de deportes Manuel Moya cuando intenta justificar lo injustificable. La realidad y la evidencia no es otra que, a día de hoy y a punto de entrar en 2019, los deportistas y clubs crevillentinos no han recibido la correspondiente subvención de la temporada 2017-2018, esta circunstancia aboca a la mayoría de directivos, entrenadores y deportistas  a sufragar con sus propios recursos personales el inicio de una nueva temporada sin haber percibido la subvención resultante de las bases en concurrencia competitiva.

Marcelino Giménez, Concejal del Grupo Municipal de Compromís per Crevillent, ha explicado que el Concejal de Deportes, el Sr. Moya se excusa con la falta de un técnico de deportes o problemas en el área de contratación, tal y como ha hecho en otras ocasiones, para justificar por ejemplo, que no se haya puesto en marcha el servicio de multi deporte en los colegios  y la contratación de un técnico en primeros auxilios para las instalaciones deportivas.

Para Compromís el verdadero motivo de todos estos retrasos, y en concreto de la concesión de las subvenciones a deportistas individuales y a entidades deportivas, es que el Partido Popular siempre retrasa la presentación y aprobación de los presupuestos municipales a los meses de marzo o abril, cuando deben presentarse en octubre-noviembre para que el 1 de enero sean efectivos. Pero como casi todo en este Ayuntamiento, desde que gobierna el PP, las subvenciones de concurrencia competitiva se retrasan muchos meses, creándose además un agravio respecto a los clubs que reciben las subvenciones nominativas (a dedo), ya que estos las recibieron entre los meses de mayo y junio de 2018.

Para Compromís, la falta de personal en el área de contratación no puede ser una excusa a la hora de adjudicar subvenciones anuales de las que los clubes y deportistas tienen los informes y las justificaciones a principio de año, por lo que desde Compromís pedimos al Concejal de deportes y al Partido Popular que trabaje para revertir esta problemática.

 

Els esportistes i clubs esportius rebran les subvencions del 2017 en el 2019

Un altre any els esportistes individuals i molts dels clubs esportius es veuran perjudicats a l’hora de rebre les subvencions que els corresponen.
Crevillent, 12 de desembre. Des de Compromís s’ha volgut posar de manifest el total rebuig a les excuses a les quals ens té acostumat el regidor d’esports Manuel Moya quan intenta justificar el injustificable. La realitat i l’evidència no és una altra que, a dia d’avui i a punt d’entrar en 2019, els esportistes i clubs crevillentins no han rebut la corresponent subvenció de la temporada 2017-2018, aquesta circumstància aboca a la majoria de directius, entrenadors i esportistes a sufragar amb els seus propis recursos personals l’inici d’una nova temporada sense haver percebut la subvenció resultant de les bases en concurrència competitiva.

Marcelino Giménez, Regidor del Grup Municipal de Compromís per Crevillent, ha explicat que el Regidor d’Esports, el Sr. Moya s’excusa amb la falta d’un tècnic d’esports o problemes en l’àrea de contractació, tal com ha fet en altres ocasions, per a justificar per exemple, que no s’haja engegat el servei de multi esport en els col·legis i la contractació d’un tècnic en primers auxilis per a les instal·lacions esportives.

Per a Compromís el vertader motiu de tots aquests retards, i en concret de la concessió de les subvencions a esportistes individuals i a entitats esportives, és que el Partit Popular sempre retarda la presentació i aprovació dels pressupostos municipals als mesos de març o abril, quan han de presentar-se a l’octubre-novembre perquè l’1 de gener siguen efectius. Però com quasi tot en aquest Ajuntament, des que governa el PP, les subvencions de concurrència competitiva es retarden molts mesos, creant-se a més un greuge respecte als clubs que reben les subvencions nominatives (a dit), ja que aquests les van rebre entre els mesos de maig i juny de 2018.

Per a Compromís, la falta de personal en l’àrea de contractació no pot ser una excusa a l’hora d’adjudicar subvencions anuals de les quals els clubs i esportistes tenen els informes i les justificacions a principi d’any, per la qual cosa des de Compromís demanem al Regidor d’esports i al Partit Popular que treballe per a revertir aquesta problemàtica.