El Grupo Municipal de Compromís per Crevillent ha organizado un acto para el próximo viernes 6 de abril a las 20.00 h. en el Salón de Actos Centre Jove “Juan Antonio Cebrián”, para dar a conocer la propuesta sobre “Las Piscinas Públicas de Presente y Futuro”.

En este acto se realizará una charla-coloquio para poner en valor los beneficios terapéuticos, de ocio y deportivos que pueden suponer para Crevillent disponer de unas infraestructuras deportivas y de ocio de este nivel y una ubicación adecuada.

En este acto intervendrán: Marcelino Giménez Rocamora, Concejal del Grupo Municipal de Compromís, Ester Porcel Valero, Diplomada en Fisioterapia y Máster en Osteopatía y Héctor Lledó Aznar Graduado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte.

Compromís ha organizado este acto para explicar a los crevillentinos y crevillentinas que existen alternativas al proyecto que quiere llevar a cabo el Gobierno del Partido Popular, para la construcción de unas piscinas de verano en el Parque Municipal.

Para Compromís es muy importante que este tipo de infraestructuras se adapten tanto a las necesidades del municipio actuales, como a las que se puedan presentar en un futuro, ya que Crevillent pese a la gran demanda existente no dispone unas instalaciones adecuadas, que además no se verán satisfechas con la piscina que se quiere ubicar en el Parc Nou.

Por ello, con esta propuesta de situar la piscina junto al Pabellón Félix Candela, no solo se ubicaría en una zona más adecuada y versátil, sino que además habría espacio para la futura construcción de una piscina cubierta semi-olímpica.

 

Piscines Públiques de Present i Futur

El Grup Municipal de Compromís per Crevillent ha organitzat un acte per a divendres que ve 6 d’abril a les 20.00 h. en el Saló d’Actes Centre Jove “Juan Antonio Cebrián”, per a donar a conèixer la proposta sobre “Les Piscines Públiques de Present i Futur”.

En aquest acte es realitzarà una xarrada-col·loqui per a posar en valor els beneficis terapèutics, d’oci i esportius que poden suposar per a Crevillent disposar d’unes infraestructures esportives i d’oci d’aquest nivell i una ubicació adequada.

En aquest acte intervindran: Marcelino Giménez Rocamora, Regidor del Grup Municipal de Compromís, Ester Porcel Valero, Diplomada en Fisioteràpia i Màster en Osteopatia i Héctor Lledó Aznar Graduat en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport.

Compromís ha organitzat aquest acte per a explicar als crevillentins i crevillentines que existeixen alternatives al projecte que vol dur a terme el Govern del Partit Popular, per a la construcció d’unes piscines d’estiu en el Parc Municipal.

Per a Compromís és molt important que aquest tipus d’infraestructures s’adapten tant a les necessitats del municipi actuals, com a les quals es puguen presentar en un futur, ja que Crevillent malgrat la gran demanda existent no disposa unes instal·lacions adequades, que a més no es veuran satisfetes amb la piscina que es vol situar en el Parc Nou.

Per açò, amb aquesta proposta de situar la piscina al costat del Pavelló Félix Candela, no solament se situaria en una zona més adequada i versàtil, sinó que a més hi hauria espai per a la futura construcció d’una piscina coberta semi-olímpica.