Crevillent a 8 de noviembre, para  Compromís per Crevillent la confirmación del compromiso del actual Gobierno de la Generalitat   con la construcción del Teatro Chapí  para el próximo año 2018 es una muy buena noticia.

El Grupo Municipal de Compromís per Crevillent viene haciendo un seguimiento  del proceso de construcción del Teatro Chapí y se sabía, tal y como afirmó el Conseller de Educación y Cultura Vicent Marzà en su visita a Crevillent durante las pasadas fiestas de Moros y Cristianos, que en los presupuestos de 2018 habría un partida destinada  al inicio de las obras del Teatro Chapí de Crevillent. Así lo ha confirmado también el Secretario Autonómico de Cultura, Albert Girona , que es el responsable del Gobierno de la Generalitat que se ha reunido con el Consell Rector del Ateneo Municipal de Cultura para estudiar  el futuro proyecto del Teatro Chapí y cuyo compromiso con la construcción del Teatro ha sido manifiesto desde el primer momento.

Para Jesús Ruiz, portavoz adjunto de Compromís, los compromisos de la Consellería del Sr. Marzà se están cumpliendo y el siguiente paso será definir el proyecto de Teatro. En este sentido los trabajos técnicos ya están encargados y  el proyecto final vendrá definido por los técnicos en el sentido de redimensionar el antiguo proyecto de Escuela Teatro o de presentar un proyecto nuevo. En todo caso  siempre garantizando los elementos esenciales de la actividad teatral: caja escénica, foso, mantener el número de butacas, acústica del Teatro, camerinos, sala de ensayos,….

El proyecto definitivo  será presentado al Consejo Rector del Ateneo Municipal de Cultura para su estudio y sugerencias,  para finalmente iniciar los procesos de concurso y licitación durante el año 2018 que nos llevarán a iniciar la primera fase de la construcción del Teatro el próximo año.

La principal infraestructura  cultural que vienen reivindicando los crevillentinos empieza a ver la luz  y tras muchos años de espera solo nos queda seguir trabajando para que el Teatro sea una realidad lo antes posible y poder adelantar las fases de construcción.

 

        EL TEATRE CHAPÍ INICIARÀ LA SEUA CONSTRUCCIÓ EN 2018

Crevillent a 8 de novembre, per a Compromís per Crevillent la confirmació del compromís de l’actual Govern de la Generalitat amb la construcció del Teatre Chapí per al pròxim any 2018 és una molt bona notícia.

El Grup Municipal de Compromís per Crevillent ve fent un seguiment del procés de construcció del Teatre Chapí i se sabia, tal com va afirmar el Conseller d’Educació i Cultura,Vicent Marzà, en la seua visita a Crevillent durant les passades festes de Moros i Cristians, que en els pressupostos de 2018 hi hauria un partida destinada a l’inici de les obres del Teatre Chapí de Crevillent. Així ho ha confirmat també el Secretari Autonòmic de Cultura, Albert Girona , que és el responsable del Govern de la Generalitat que s’ha reunit amb el Consell Rector de l’Ateneu Municipal de Cultura per a estudiar el futur projecte del Teatre Chapí i el compromís del qual amb la construcció del Teatre ha sigut manifest des del primer moment.

Per a Jesús Ruiz, portaveu adjunt de Compromís, els compromisos de la Conselleria del Sr. Marzà s’estan complint i el següent pas serà definir el projecte de Teatre. En aquest sentit els treballs tècnics ja estan encarregats i el projecte final vindrà definit pels tècnics en el sentit de redimensionar l’antic projecte d’Escola Teatre o de presentar un projecte nou. En tot cas sempre garantint els elements essencials de l’activitat teatral: caixa escènica, fossat, mantenir el nombre de butaques, acústica del Teatre, camerinos, sala d’assajos,….

El projecte definitiu serà presentat al Consell Rector de l’Ateneu Municipal de Cultura per al seu estudi i suggeriments, per a finalment iniciar els processos de concurs i licitació durant l’any 2018 que ens portaran a iniciar la primera fase de la construcció del Teatre el pròxim any.

La principal infraestructura cultural que vénen reivindicant els crevillentins comença a veure la llum i després de molts anys d’espera solament ens queda seguir treballant perquè el Teatre siga una realitat al més prompte possible i poder avançar les fases de construcció.