La Coalición Compromís per Crevillent ha convocado una asamblea participativa para hacer balance de la mitad de legislatura de la Política Municipal y del Gobierno de la Generalitat

Crevillent a 30 de mayo, los magníficos resultados obtenidos por Compromís en las Elecciones Municipales y Autonómicas de 2015 supusieron para el País Valencià un cambio  importante, tanto en los Ayuntamientos como en el Gobierno de la Generalitat, que ha permitido aplicar políticas  de cambio, que rescaten a las personas del expolio y la corrupción, y ponen como prioridad las necesidades de los ciudadanos.

En Crevillent a pesar de la perdida de la mayoría absoluta por parte del Partido Popular, y el importante ascenso electoral de Compromís, no fue posible cambiar el Gobierno Municipal, lo que lamentablemente retrasa cuatro años más la posibilidad cambiar la situación de parálisis y falta de impulso en que se encuentra nuestro municipio, por parte del actual Gobierno Municipal.

Ahora en la mitad de la legislatura creemos que es un buen momento para hacer balance del trabajo realizado por el grupo Municipal de Compromís en el Ayuntamiento, y de las políticas realizadas en el Gobierno de la Generalitat,  así como la valoración de las perspectivas y el impulso de las  políticas de cara a la segunda mitad de la legislatura, necesarias para liderar el cambio de gobierno que necesita el municipio de Crevillent.

Con esta finalidad Compromís per Crevillent realizara una asamblea abierta a la ciudadanía el próximo viernes día 2 de junio a las 19:30 en salón de actos del Centre Jove Juan Antonio Cebrián.

En dicho acto intervendrán Ignasi Candela, Diputado nacional en las Cortes Generales, que informará de la actualidad política general.  Aitana Mas,  Directora General de Transparencia y Participación, que informará sobre el balance de la mitad de legislatura en el Gobierno de la Generalitat. Y los Concejales del Grupo Municipal de Compromís, que expondrán el trabajo llevado a cabo, en el Ayuntamiento,  y las propuestas prioritarias para el periodo restante de la legislatura.

Con este acto Compromís per Crevillent se suma  la campaña #ValentesComTu, en la cual se pretende dar a conocer la gestión y las políticas de cambio llevadas a cabo por el Consell, con el mensaje del trabajo de Compromís para mejorar la vida de la gente, permitiendo a las valencianas y valencianos el desarrollo de unas políticas sociales de las cuales estar orgullosos y de las que realmente se puedan beneficiar.

Compromís convida a la ciutadania un acte per a fer balanç polític de la mitja de legislatura

La Coalició Compromís per Crevillent ha convocat una assemblea participativa per a fer balanç de la meitat de legislatura de la Política Municipal i del Govern de la Generalitat.

Crevillent a 30 de maig, els magnífics resultats obtinguts per Compromís en les Eleccions Municipals i Autonòmiques de 2015 van suposar per al País Valencià un canvi important, tant en els Ajuntaments com en el Govern de la Generalitat, que ha permès aplicar polítiques de canvi, que rescaten a les persones de l’espoli i la corrupció, i posen com a prioritat les necessitats dels ciutadans.

A Crevillent malgrat la perduda de la majoria absoluta per part del Partit Popular, i l’important ascens electoral de Compromís, no va ser possible canviar el Govern Municipal, la qual cosa lamentablement retarda quatre anys més la possibilitat canviar la situació de paràlisi i falta d’impuls en què es troba el nostre municipi, per part de l’actual Govern Municipal.

Ara en la meitat de la legislatura creiem que és un bon moment per a fer balanç del treball realitzat pel grup Municipal de Compromís en l’Ajuntament, i de les polítiques realitzades en el Govern de la Generalitat, així com la valoració de les perspectives i l’impuls de les polítiques de cara a la segona meitat de la legislatura, necessàries per a liderar el canvi de govern que necessita el municipi de Crevillent.

Amb aquesta finalitat Compromís per Crevillent realitzara una assemblea oberta a la ciutadania divendres que ve dia 2 de juny a les 19:30 en saló d’actes del Centre Jove “Juan Antonio Cebrián”.

En aquest acte intervindran Ignasi Candela, Diputat nacional en les Corts Generals, que informarà de l’actualitat política general. Aitana Mas, Directora General de Transparència i Participació, que informarà sobre el balanç de la meitat de legislatura en el Govern de la Generalitat. I els Regidors del Grup Municipal de Compromís, que exposaran el treball dut a terme, en l’Ajuntament, i les propostes prioritàries per al període restant de la legislatura.

Amb aquest acte Compromís per Crevillent se sumisca la campanya #ValentesComTu, en la qual es pretén donar a conèixer la gestió i les polítiques de canvi dutes a terme pel Consell, amb el missatge del treball de Compromís per a millorar la vida de la gent, permetent a les valencianes i valencians el desenvolupament d’unes polítiques socials de les quals estar orgullosos i de les quals realment es puguen beneficiar.