Crevillent, 29 de septiembre. No sirve para nada las amenazas del Alcalde contra la mayoría del Pleno, cuando todos los grupos de la oposición hemos mantenido una posición coherente contraria a este expediente de contratación desde el principio.

José Manuel Penalva, Portavoz del Grupo de Compromís per Crevillent, ha manifestado que son inaceptables las acusaciones vertidas por el alcalde a los grupos de la oposición, de desacato y rebeldía, cuando la posición de Compromís responde a la coherencia mantenida desde el primer momento respecto a la adjudicación del Servicio de Recogida de Basura y Limpieza Viaria. Y que lo que toca ahora es negociar con todas las partes, para dar una salida que satisfaga al pueblo de Crevillent y no enrocarse como lo hacen el Alcalde y el Partido Popular, en una contratación que se aprobó a la trágala con la mayoría absoluta en periodo preelectoral.

Añade Penalva que ahora el Alcalde debe asumir que no tiene la mayoría absoluta para decidir asuntos importantes del municipio como ocurrió en los 20 años anteriores y lo razonable es que los asuntos se deben buscar el consenso y el acuerdo con los demás grupos antes de someterlos a votación unilateralmente.

La ciudadanía de Crevillent no puede seguir sufriendo un municipio sucio y un servicio de limpieza deficitario y caro. Por lo que es necesario otro servicio y otros instrumentos de control y supervisión que no están contemplados, de los que el PP no quiere cambiar ni una coma.

Compromís rebutja les acusacions de l’Alcalde i exigeix una negociació amb tots els Grups sobre la contracta de neteja i recollida de residus
Crevillent, 29 de setembre. No serveix per res les amenaces de l’Alcalde contra la majoria del Ple, quan tots els grups de l’oposició hem mantingut una posició coherent contrària a aquest expedient de contractació des del principi. 
José Manuel Penalva, Portaveu del Grup de Compromís per Crevillent, ha manifestat que són inacceptables les acusacions abocades per l’alcalde als grups de l’oposició, de desacatament i rebel·lia, quan la posició de Compromís respon a la coherència mantinguda des del primer moment respecte a l’adjudicació del Servei de Recollida de Brossa i Neteja Viària. I que el que toca ara és negociar amb totes les parts, per a donar una eixida que satisfaça al poble de Crevillent i no enrocar-se com ho fan l’Alcalde i el Partit Popular, en una contractació que es va aprovar a l’engoleix-la amb la majoria absoluta en període preelectoral.
Afig Penalva que ara l’Alcalde ha d’assumir que no té la majoria absoluta per a decidir assumptes importants del municipi com va ocórrer en els 20 anys anteriors i el raonable és que els assumptes s’han de cercar el consens i l’acord amb els altres grups abans de sotmetre’ls a votació unilateralment.
La ciutadania de Crevillent no pot seguir patint un municipi brut i un servei de neteja deficitari i car. Pel que és necessari un altre servei i altres instruments de control i supervisió que no estan contemplats, dels quals el PP no vol canviar ni una coma.