Crevillent, 01 de juny. El dia 17 de juny del 2015, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport va resoldre la convocatòria de concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics, privats i concertats  que feia possible l’obertura dels menjadors durant el mes de juny del curs escolar 2015-2016.

 

Per a Dory Cortés, Regidora del Grup Municipal de Crevillent, aquesta mesura és un pas en davant tant per als escolars com per a les famílies, ja que  molts xiquets tan sols poden tindre una bona alimentació quan van als menjadors escolars, per que la seua família no arriba a final de mes i no tenen recursos per poder posar un plat de menjar en la taula.

 

Afig Dory Cortés que la Coalició Compromís, al front de la Conselleria d’Educació,  ha fet possible l’ampliació de les ajudes per als alumnes durant el mes de juny i poder així gaudir del servei de menjador durant aquest mes.

 

Per primera vegada es pot gaudir d’aquest servei ,que portava demanant-se des de fa molt anys, però no era viable sense l’ajuda de la Conselleria. També afegir que des de la Conselleria de Vicent Marzà s’està treballant prou dur per a que els xiquets i xiquetes puguen gaudir tant com de millores educatives com de menjadors escolars en juny.

 

Des de Compromís es vol fer saber a les famílies crevillentines que podran fer us del servei de menjadors als centres educatius de la localitat, cosa que beneficiarà a la conciliació de la vida familiar fent possible que els xiquets i xiquetes amb pares i mares que tenen una jornada laboral continua puguen compaginar el treball i la vida familiar.

 

Los comedores escolares de los centros educativos de Crevillent dan servicio durante el mes de junio

Crevillent, 01 de junio. El día 17 de junio del 2015, la Consellería de Educación, Cultura y Deporte resolvió la convocatoria de concesión de ayudas de comedor escolar en los centros educativos no universitarios públicos, privados y concertados que hacía posible la apertura de los comedores durante el mes de junio del curso escolar 2015-2016.

Para Dory Cortés, Regidora del Grupo Municipal de Crevillent, esta medida es un paso en delante tanto para los escolares cómo para las familias, puesto que muchos niños tan sólo pueden tener una buena alimentación cuando van a los comedores escolares, porque su familia no llega a final de mes y no tienen recursos para poder poner un plato de comer en la mesa.

Añade Dory Cortés que la Coalición Compromís, al frente de la Consellería de Educación, ha hecho posible la ampliación de las ayudas para los alumnos durante el mes de junio y poder así disfrutar del servicio de comedor durante este mes.

Por primera vez se puede disfrutar de este servicio, que traía pidiéndose desde hace muchos años, pero no era viable sin la ayuda de la Consellería. También añadir que desde la Consellería de Vicent Marzà se está trabajando bastante llevar para que los niños y niñas puedan disfrutar tanto como de mejoras educativas cómo de comedores escolares en junio.

Desde Compromís se quiere hacer saber a las familias crevillentinas que podrán hacer os del servicio de comedores a los centros educativos de la localidad, cosa que beneficiará a la conciliación de la vida familiar haciendo posible que los niños y niñas con padres y madres que tienen una jornada laboral continúa puedan compaginar el trabajo y la vida familiar.