Crevillent, 01 de junio. Parece ser que tras 20 años de gestión del municipio de Crevillent por parte del Partido Popular aun no han aprendido que cuando se lanza una propuesta hay que trabajar en su proyecto y puesta en marcha, porque si no termina quedándose en el aire como pasó con el proyecto para la construcción de la circunvalación de la Carretera Nacional 340.

Jesús Ruiz, Portavoz adjunto de Compromís, ha manifestado que tal y como se acordó tras la aprobación de la moción en el pasado pleno del mes de mayo, sobre la mejora de la seguridad vial, se debe trabajar por parte de todos en las respectivas comisiones para mejorar la seguridad del municipio y velar por los intereses de la ciudadanía.

Para Compromís el principal objetivo debe ser trabajar para crear un proyecto de seguridad ciudadana contando con el apoyo de todos los Grupos Políticos, principalmente en las zonas como la Rambla, donde existen puntos con poca visibilidad tanto para los peatones, ciclistas o conductores.

Por último añadir que, parece ser que el Sr. Moya anda falto de vocabulario, por lo que las únicas palabras que aparecen en sus comunicados son demagogia y oportunismo. Desde Compromís se invita al Concejal a que tome algunas clases para conocer más a fondo el léxico de la lengua y practicar para que sus comunicados no sean tan repetitivos.

 

El projecte de la circumval·lació, una altra proposta tirada a la brossa
Crevillent, 01 de juny. Sembla ser que després de 20 anys de gestió del municipi de Crevillent per part del Partit Popular àdhuc no han après que quan es llança una proposta cal treballar en el seu projecte i engegada, perquè si no acaba quedant-se en l’aire com va passar amb el projecte per a la construcció de la circumval·lació de la Carretera Nacional 340.


Jesús Ruiz, Portaveu adjunt de Compromís, ha manifestat que tal com es va acordar després de l’aprovació de la moció en el passat ple del mes de maig, sobre la millora de la seguretat vial, s’ha de treballar per part de tots en les respectives comissions per a millorar la seguretat del municipi i vetlar pels interessos de la ciutadania.
Per a Compromís el principal objectiu ha de ser treballar per a crear un projecte de seguretat ciutadana comptant amb el suport de tots els Grups Polítics, principalment en les zones com la Rambla, on existeixen punts amb poca visibilitat tant per als vianants, ciclistes o conductors.
Finalment afegir que, sembla ser que el Sr. Moya camina mancat de vocabulari, per la qual cosa les úniques paraules que apareixen en els seus comunicats són demagògia i oportunisme. Des de Compromís es convida al Regidor al fet que prenga algunes classes per a conèixer més a fons el lèxic de la llengua i practicar perquè els seus comunicats no siguen tan repetitius.