Crevillent, 26 de abril. Desde Compromís consideran lamentables las declaraciones realizadas por el Sr. Rafael Candela hacia la Coalición Compromís, en un intento de desviar la atención y no responder por su mala gestión en el Centre Jove.

Lo que ocurre es que tras haber sido aprobada la moción que Compromís defendió en el Pleno, ha quedado en evidencia la capacidad del Sr. Candela para desempeñar el cargo como Concejal de Juventud, ya que no es capaz de cumplir con su responsabilidad  y realizar el control necesario para que la empresa que contrató para gestionar el Centre Jove no cometa irregularidades.

Como ya quedo demostrado en el Pleno, Marcelino Giménez reafirma la falta de rigor que se muestra por parte del Concejal de Juventud, al permitir que se cometan irregularidades, como son la realización de cursos impartidos por personas que no disponen de la titulación pertinente, acreditación de cursos inexistentes en nuestro país, o proyección de películas en un espacio público sin ningún tipo de permiso.

Marcelino Giménez, añade que el Grupo Popular no tiene la potestad de pedir explicaciones sobre cómo se organizan internamente  otros Grupos políticos, y le insta al Sr. Candela, que tanto desea que se den  explicaciones, que explique él mismo como ha llegado a conseguir la plaza de asesor en la Diputación Provincial, si ha sido por un concurso de oposición pública o una elección interna de su partido. ‘Haga lo que yo digo pero no lo que yo hago’, esa parece ser la lección que intenta dar el Sr. Rafael Candela.

El Regidor de Compromís pide a Rafael candela que haga algo de memoria y recuerde porque el Grupo Popular del que él es  “asesor” quedó en evidencia delante de toda España en el programa de Jordi Évole de la Sexta.

Desde Compromís, lo único que se pretende es defender el servicio público y de calidad, que no supondría ningún aumento de la partida presupuestaria, como ya se comentó ayer en el Pleno, ya que los datos que ofrece el Sr. Candela, no se corresponden con las horas totales que se están realizando actualmente en el Centre Jove. Además, decir que si como afirma el Concejal de Juventud, no se prestara mejor servicio, sería culpa suya por no realizar la función de control que conlleva su cargo.

 

El Sr. Candela i la incapacitat per a complir amb les seues responsabilitats

Crevillent, 26 de abril. Des de Compromís consideren lamentables les declaracions realitzades pel Sr. Rafael Candela cap a la Coalició Compromís, en un intent de desviar l’atenció i no respondre per la seua mala gestió en el Centre Jove.
El que ocorre és que després d’haver sigut aprovada la moció que Compromís va defensar en el Ple, ha quedat en evidència la capacitat del Sr. Candela per a exercir el càrrec com a Regidor de Joventut, ja que no és capaç de complir amb la seua responsabilitat i realitzar el control necessari perquè l’empresa que va contractar per a gestionar el Centre Jove no cometa irregularitats.
Com ja quede demostrat en el Ple, Marcelino Giménez reafirma la falta de rigor que es mostra per part del Regidor de Joventut, en permetre que es cometen irregularitats, com són la realització de cursos impartits per persones que no disposen de la titulació pertinent, acreditació de cursos inexistents en el nostre país, o projecció de pel·lícules en un espai públic sense cap tipus de permís.
Marcelino Giménez, afig que el Grup Popular no té la potestat de demanar explicacions sobre com s’organitzen internament altres Grups polítics, i li insta al Sr. Candela, que tant desitja que es donen explicacions, que explique ell mateix com ha arribat a aconseguir la plaça d’assessor en la Diputació Provincial, si ha sigut per un concurs d’oposició pública o una elecció interna del seu partit. ‘Faça el que jo dic però no el que jo faig’, aqueixa sembla ser la lliçó que intenta donar el Sr. Rafael Candela.
El Regidor de Compromís demana a Rafael candela que faça una mica de memòria i recorde perquè el Grup Popular del que ell és “assessor” va quedar en evidència davant de tota Espanya en el programa de Jordi Évole de La Sexta.
Des de Compromís, l’única cosa que es pretén és defensar el servei públic i de qualitat, que no suposaria cap augment de la partida pressupostària, com ja es va comentar ahir en el Ple, ja que les dades que ofereix el Sr. Candela, no es corresponen amb les hores totals que s’estan realitzant actualment en el Centre Jove. A més, dir que si com afirma el Regidor de Joventut, no es prestara millor servei, seria culpa seua per no realitzar la funció de control que comporta el seu càrrec.