Crevillent, 30 de marzo. El Partido Popular aun no ha puesto en marcha la propuesta presentada por Compromís, al pleno de diciembre, en forma de Moción para que el municipio de Crevillent disponga de ambulancia en las instalaciones deportivas los fines de semana.

El Grupo Municipal de Compromís per Crevillent  presentó el pasado mes de diciembre una moción en la que se solicita al Ayuntamiento que se establezca un servicio de primeros auxilios en los eventos deportivos. Dicha moción fue aprobada con 10 votos a favor, 2 abstenciones y los 9 votos en contra del Partido Popular.

Jesús Ruiz, Portavoz adjunto de Compromís, manifiesta la falta de predisposición por parte del Grupo de Gobierno, para llevar a cabo la propuesta que beneficiará a todos los ciudadanos del municipio, ya que, durante todo el año y sobre todo los fines de semana se desarrollan diversas actividades deportivas en las que asisten o participan gran cantidad de niños niñas, jóvenes y familiares. Esta actividad deportiva se concentra en los pabellones y en los anexos del campo municipal de fútbol, y es en estos espacios donde se debe cubrir esta necesidad.

Hay que recordar que la primera asistencia en caso de accidentes es importante, no sólo para evitar agravar lesiones a nuestros deportistas, sino para prevenir situaciones mucho más graves, como el fallecimiento en el propio terreno de juego.

El Portavoz Adjunto, Jesús Ruiz, recuerda que este Grupo ya presentó una enmienda para el Presupuesto 2016 donde se recogía la propuesta para prestar este servicio, la cual incluye una partida presupuestaría. Además, insta al Gobierno del Partido Popular a que ponga de su parte para que esta iniciativa se lleve a cabo lo antes posible, porque sería un gran avance con respecto a los servicios que se pueden llegar a ofrecer a la ciudadanía.

Compromís insta l’engegada dels serveis sanitaris en les instal·lacions esportives
Crevillent, 30 de març. El Partit Popular àdhuc no ha engegat la proposta presentada per Compromís, al ple de desembre, en forma de Moció perquè el municipi de Crevillent dispose d’ambulància en les instal·lacions esportives els caps de setmana.

El Grup Municipal de Compromís per Crevillent va presentar el passat mes de desembre una moció en la qual se sol·licita a l’Ajuntament que s’establisca un servei de primers auxilis en els esdeveniments esportius. Aquesta moció va ser aprovada amb 10 vots a favor, 2 abstencions i els 9 vots en contra del Partit Popular.
Jesús Ruiz, Portaveu adjunt de Compromís, manifesta la falta de predisposició per part del Grup de Govern, per a dur a terme la proposta que beneficiarà a tots els ciutadans del municipi, ja que, durant tot l’any i sobretot els caps de setmana es desenvolupen diverses activitats esportives en les quals assisteixen o participen gran quantitat de xiquets xiquetes, joves i familiars. Aquesta activitat esportiva es concentra en els pavellons i en els annexos del camp municipal de futbol, i és en aquests espais on s’ha de cobrir aquesta necessitat.
Cal recordar que la primera assistència en cas d’accidents és important, no solament per a evitar agreujar lesions als nostres esportistes, sinó per a prevenir situacions molt més greus, com la defunció en el propi terreny de joc.
El Portaveu Adjunt, Jesús Ruiz, recorda que aquest Grup ja va presentar una esmena per al Pressupost 2016 on s’arreplegava la proposta per a prestar aquest servei, la qual inclou una partida pressupostaria. A més, insta al Govern del Partit Popular al fet que pose de la seua part perquè aquesta iniciativa es duga a terme al més prompte possible, perquè seria un gran avanç pel que fa als serveis que es poden arribar a oferir a la ciutadania.