Crevillent a 12 de juny. Decebedor és el qualificatiu que els negociadors de Compromís van manifestar a l’eixida de la seu de Ciutadans.

Segons ha manifestat Aitana Mas, Coordinadora Local de Compromís anàvem amb l’ànim de negociar la possibilitat de canvi a Crevillent, després d’acceptar les propostes de regeneració democràtica i de transparència que ens van proposar en la primera reunió com a condició per a negociar i avui ens hem trobat amb que ni tan sols se’ns ha dóna l’oportunitat d’obrir una negociació al·legant que no podien donar el govern a un partit i a un candidat nacionalista, que ho tenien prohibit en el seu partit.

Per a Compromís cal lamentar el profund desconeixement de la realitat política de Crevillent dels qui afirmen i etiqueten gratuïtament que Compromís per Crevillent i en concret el candidat a l’Alcaldia José Manuel Penalva és un candidat nacionalista. A José Manuel Penalva, a Mónica Oltra i a Compromís se li ha votat pel treball realitzat en l’Ajuntament, en el seu poble i en els Corts contra la corrupció i per la regeneració democràtica d’aquest país.

Segons ha manifestat José Manuel Penalva, candidat a l’Alcaldia, no li preocupa que ens etiqueten com s’ha fet per part de dirigents polítics de la dreta i d’alguns mitjans de comunicació ratllant-nos de radicals, separatistes, nacionalistes, i no sé quantes coses més.

Afig Penalva que el seu grup i el meu partit ha demostrat en aquests quatre anys que l’important són les persones i el seu poble, que se’ns ha vist el treball diari en els plens i en el carrer i que el poble sap qui som i d’on venim, per açò li únic que em preocupa és que s’ha perdut una oportunitat de canvi perquè dirigents polítics de ciutadans volen etiquetar-nos de nacionalistes, sense tenir en compte l’interès i la voluntat d’un poble com Crevillent i anteposant banderes sobre la regeneració democràtica, la transparència o la lluita contra la corrupció.

Afig Penalva que la formació de Ciutadans té tot el dret i la legitimitat del món a prendre qualsevol decisió encara que siga no sumar-se al canvi polític i permetre d’aquesta forma que el Sr. César Asencio i el PP continuen quatre anys més en el Govern. Li correspon a ells explicar perquè en campanya electoral demanen canvi i ara aposten per la continuïtat i que seguisca el mateix Alcalde i el mateix partit que governa més de vint anys.

Aitana Mas ha reiterat que qui sap millor el que necessita i el que és d’interès per a Crevillent són els propis crevillentins, per açò la política de Compromís es fa ací en cadascuna dels carrers i places de Crevillent i per açò no hem permès que ens imposaren línies roges ningú que no sap quin és la realitat local, sent així coherents amb el que hem proposat en campanya electoral.

Afig Aitana que anem a continuar treballant aquests anys per a construir un govern plural de canvi i fer front a la continuïtat d’un règim instal·lat més de vint anys a Crevillent.