Compromís per Crevillent considera preocupant les dades de l’atur registrat de l’últim mes. On es pot veure un increment de 27 persones en les llistes de desocupació de la localitat i un percentatge d’increment de 0,51% sent el tercer mes dels quatreprimers de l’any amb pujada de l’atur que ens situa en un total de 5.345 aturats.

Per a Compromís aquestes dades són preocupants perquè reafirmen la tendència de destrucció de l’ocupació cap a un nou empitjorament progressiu i més preocupant si cap de cara a la situació estacional que s’aveïna en el mes d’agost on la destrucció d’ocupació sol ser molt alta, i on l’expectatives de millorar tal com s’estan fent les coses són nul·les.
Cal tenir en compte que aquestes dades són més greus si es tenen en compte que hi ha una disminució general de la població activa a causa de la tornada als seus països d’origen d’estrangers i a l’emigració forçosa a la qual es veuen abocats els nostres joves.
També són dades negatives els de l’afiliació a la seguretat social on en els últims dos mesos s’han perdut 305 afiliats, més d’un 4% en només dos mesos, on pràcticament quasi la seua totalitat pertanyen al Règim General o siga a treballadors per compte d’altri.
Aquestes dades posen en dubte tota la política general del PP, posant l’economia del país al servei dels interessos dels bancs i les grans corporacions.
Per a Compromís, és urgent que els responsables del govern local creuen un Consell Econòmic i Social en el qual es puguen posar en comú i discutir les diferents propostes de les entitats de la localitat que permeten arribar a acords i adoptar mesures de suport i impuls de l’economia local.
Des del Grup Municipal de Compromís considerem necessari un gir radical a la política que està portant aquest Govern Municipal que és més que evident que s’ha quedat sense idees i sense iniciatives. Ni nous polígons industrials privats,  ni campanyes de publicitat i “autobombo”, ni tirar-li la culpa de la seua ineficàcia i passivitat als altres resolen els greus problemes que tenen els crevillentins.