El col·lectiu de COMPROMÍS per Crevillent ha triat nova direcció local en l’assemblea celebrada el passat dia 19 en la qual van participar tant afiliats dels partits que componen la coalició com a persones adscrites directament a COMPROMÍS.

Aquesta assemblea s’emmarca en el procés d’estructuració organitzativa en una nova etapa de consolidació i creixement que s’aquesta donant en tot el País Valencià, i que té com a objectiu l’adaptar l’estructura per a donar cabuda tant a la demanda de persones com a organitzacions i col·lectius d’àmbit local que estan integrant-se sense pertànyer a cap dels partits que fins ara formaven la coalició.

En l’assemblea local va ser triada la nova Comissió executiva local, triant a Aitana Mas com a portaveu , en una clara aposta per donar el protagonisme que correspon a la joventut que en aquesta nova etapa aquesta sent l’element mes important en el creixement de COMPROMÍS i en el protagonisme social en les mobilitzacions contra les polítiques antisocials del Govern, i en les propostes alternatives de futur.

Aquest procés d’organitzatiu tindrà la seua culminació el pròxim dia 9 a València amb la realització de l’assemblea en la qual es triarà el Consell General de COMPROMÍS, que serà el màxim òrgan de direcció, a aquesta assemblea assistiran dos representants crevillentins Ignasi Candela com a Portaveu comarcal i Aitana Mas com a portaveu de Crevillent.