Crevillent a 24 de gener, Compromís considera que la resposta del regidor del PP Rafael Candela negant la possible privatització de la Mancomunitat de Canales del Taibilla, a més de contradictòria i no aclarir res sobre aquest tema, com sempre intenta confondre acusant als altres de les conseqüències negatives de la seua gestió.

Quan el regidor del PP diu que no té una versió oficial i cal esperar a veure la determinació que pren el ministeri, la qual cosa està dient és que callem i mirem a un altre costat fins que la decisió de privatitzar siga un fet irreversible, i com comprendrà el Partit Popular ,en Compromís ni callem ni mirem a un altre costat.

Les manifestacions que aquest grup està avançant esdeveniments, per a a continuació manifestar que és impossible saber si mitjançant aquest sistema “l’aigua pujaria o baixaria”. I que potser, s’optimitzen recursos i s’augmenta el rendiment amb una gestió privatitzada i pot donar-se el cas que l’aigua s’abaratira, és un reconeixement implícit que s’està barrejant aquesta possibilitat.

Els arguments del Regidor Rafael Candela contrasten amb el que diu el seu partit el PP a Múrcia on ahir va dir el Secretari General del PP i alcalde de Múrcia, Miguel Ángel Càmera “La Mancomunitat de Canales del Taibilla segueix desenvolupant en l’actualitat un servei d’una forma adequada, i el Govern del PP s’oposa rotundament a l’associació amb Acuamed, per la qual cosa anem a presentar una iniciativa parlamentària per a abordar aquesta problemàtica”, també El conseller d’Agricultura i Aigua del PP Antonio Cerdà avisa que “si es duguera a terme, el preu de l’aigua seria desastrós per a la gent” davant açò queda clar que el Sr. Rafael Candela com a mínim no s’està assabentant de la realitat.

Compromís, insisteix que la idea de privatitzar aquesta entitat és injustificable com moltes altres privatitzacions ja que actualment funciona bé i així està acreditat en nombroses certificacions de qualitat i eficiència. És evident que el PP tracta de donar una nova oportunitat de negoci lucratiu a determinades empreses, i espera que el PP vote a favor de la moció de Compromís i que l’Ajuntament en ple s’opose a aquesta privatització.

Respecte a l’acusació que Compromís és còmplice directe de l’alt cost que paguen els veïns per l’aigua, creiem que és un exercici de cinisme i manipulació indigne d’algú que ostenta un càrrec publique. El Regidor del PP Rafael Candela sap sobradamente que Compromis no ha tingut cap responsabilitat de Govern ni en la Ganeralitat Valenciana, ni en el Govern de la Nació ni molt menys a Catalunya. A més, ni participem ni mai hem donat el nostre suport a la concessió de la contracta a Aquagest que és una decisió del PP i aquesta si que ens aquesta costant cara als ciutadans.