La vaga de les farmàcies està afegint problemes a la ciutadania que ha de fer cues i donar voltes pel municipi per trobar les que estan amb serveis mínims o de guàrdia.
Per Compromís aquesta vaga de farmacèutics està plenament justificada ja que reiteradament s’incompleix els pagaments de les receptes per part de la Generalitat i del Govern del PP  que posa en perill la viabilitat de moltes farmàcies.
Uns incompliments que es deu a la nefasta gestió econòmica del Consell del PP, on es gasta diners en grans esdeveniments com la fórmula 1 i en grans obres. Des de Compromís una vegada més recolza les reivindicacions del col·lectiu de farmacèutics ja que se’ls deu una quantitat important de diners i espera que la negociació amb el Consell servisca per resoldre el conflicte després de vuit dies de vaga indefinida que està repercutint en la vida normal dels ciutadans que necessiten una atenció sanitària adequada.